Урок 37. 8 клас.
Практична робота
«Прості лінійні програми»

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Середовище виконання : IDLE (Python)

Задача 1. Напишіть програму, яка на вході має дійсне число, яке запитується у користувача. Програма переводить його в ціле та виводить результат.
1.  Ввести з клавіатури дійсне число.
2.  Перевести його у ціле.
3.  Вивести значення на екран.

Задача 2. Напишіть програму, яка на вході має ціле число, яке запитується у користувача. Програма переводить його текст та виводить результат, додаючи до нього результат. «!».
1.  Ввести з клавіатури ціле число.
2.  Перевести його у текст.
3.  Вивести значення на екран.

Задача 3. Напишіть програму, яка обчислює відстань, яку проїхав мотоцикліст.
1.  Ввести з клавіатури швидкість руху авто (ціле число)
2.  Ввести з клавіатури час руху авто (ціле число)
3.  Визначити відстань , яку проїхало авто.
4.  Вивести на екран
5.  Використовувати коментарі

Задача 4. n студентів беруть k яблук і розподіляють між собою порівну. Решта фруктів залишається в кошику. Скільки яблук отримає кожен студент? Скільки яблук залишиться в кошику? Програма зчитує числа n і k і друкує на екрані дві відповіді на поставлені вище запитання.
1.  Ввести з клавіатури кількість студентів (ціле число)
2.  Ввести з клавіатури кількість яблук (ціле число)
3.  Визначити кількість яблук, яку отримає кожен студент.
4.  Вивести на екран
5.  Визначити кількість яблук, яка залишилася у кошику.
6.  Вивести на екран
7.  Використовувати коментарі
8.  Протестувати програму для таких даних
Вхідні дані:   6    50
Вихідні дані:   8   2  

Задача 5. Створити програму для знаходження площі прямокутного трикутника



1.  Ввести довжину катета
2.  Ввести довжину іншого катета
3.  Здійснити обрахунки
4.  Вивести на екран