№
уроку
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Практичні
роботи
|
Працюємо
за комп’ютером
|
Файли
заготовки до уроку
|
Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення
|
1.
|
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
|
|
Завдання 1
Завдання 2
|
|
2.
|
Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
|
|
|
|
3.
|
Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
|
Практична робота 1. «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних»
|
|
|
4
|
Архітектура комп'ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп'ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.
|
|
|
|
5
|
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Кредити. Кредитна історія та її формування.
|
|
"Технічні характеристики складових комп'ютера."
|
|
6.
|
Конфігурація комп'ютера під потребу. Вибір найкращого варіанту придбання комп'ютера в кредит. |
Практична робота №2. «Конфігурація комп'ютера під потребу. Вибір найкращого варіанту придбання комп'ютера в кредит.»
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
Тема 2. Опрацювання текстових даних
|
8.
|
Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.
|
|
«Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.»
|
|
9.
|
Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.
|
|
«Створення, редагування, форматування таблиць в текстовому документі.»
|
|
10.
|
Створення, редагування та форматування графічних об'єктів в текстовому документі.
|
|
«Створення, редагування та форматування графічних об'єктів в текстовому документі.» |
"Зображення 1"
"Видалити фон"
|
11.
|
Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система.
|
Практична
робота №3. «Створення текстового документа, що містить об'єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію»
|
|
|
12.
|
Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців.
|
|
«Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців»
|
|
13.
|
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів.
|
Практична робота №4. «Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків»
|
|
Матеріали до практичної роботи
|
14.
|
Узагальнення з теми.
|
|
«Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів» Теми проектів
|
|
Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів
|
15.
|
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
|
|
«Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології»
|
|
16.
|
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
|
|
«Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних.Організація та планування колективної діяльності»
|
|
17.
|
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.
|
|
«Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових,графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм»
|
|
18.
|
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.
|
|
«Створенняі використання спільних електронних закладок. Канали новин»
|
|
19.
|
Офісні веб-програми для
створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
|
Практична робота. №5. «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.»
|
|
|
20.
|
Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.
|
|
«Поняттямови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів»
|
|
21.
|
Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
|
|
«Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів»
|
|
22.
|
Конструювання сайтів з
використанням онлайн-систем.
|
Практична робота 6. «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.»
|
|
|
23.
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
|
|
«Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці»
|
|
24.
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
|
|
«Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів»
|
|
25
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
|
|
Теми роботи:
1)3D друк
2)Як обрати ноутбук?
3)Конфігурація комп’ютера під потребу
4)Як обрати смартфон? |
|
26.
|
Узагальнення з теми.
|
|
|
|
Тема 4.
Опрацювання об’єктів мультимедіа
|
27.
|
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
|
|
«Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктівмультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів.Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів»
|
Матеріали до уроку
|
28.
|
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.
|
|
«Програмидля редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробкасценарію відеофільму»
|
Матеріали до уроку
|
29.
|
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.
|
|
«Побудовааудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштуванняпереходів між його фрагментами»
|
Матеріали до уроку
|
30.
|
Налаштування
часових параметрів аудіо- та відеоряду
|
Практична робота 7. «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.» |
«Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті»
|
|
31.
|
Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
|
Практична робота №8.
Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату
виконання в мережі Інтернет.
|
|
|
32.
|
Узагальнення з
теми.
|
|
|
|
Тема
5.
Алгоритми та програми
(Мова програмування Python)
|
33.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35.
|
|
|
|
|
36.
|
Урок-практикум.
Прості лінійні програми.
|
|
|
|
37.
|
Прості
лінійні програми.
|
|
|
|
38.
|
|
|
|
|
39.
|
|
|
|
|
40.
|
|
|
|
|
41.
|
Складання та виконання
лінійних алгоритмів для опрацювання величин.
|
|
|
|
42.
|
|
|
|
|
43.
|
Урок-практикум.
Розгалуження. Розв'язання задач.
|
|
|
|
44.
|
Складання та виконання алгоритмів
з розгалуженням.
|
|
|
|
45.
|
|
|
|
|
46.
|
Урок-практикум.
Цикл while
|
|
|
|
47.
|
|
|
|
|
48.
|
Урок-практикум.
Цикл for.
|
|
|
|
49.
|
Складання та виконання алгоритмів
з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин.
|
|
|
|
50.
|
|
|
|
|
51.
|
|
|
|
|
52.
|
Створення
об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
|
|
|
|
53.
|
|
|
|
|
54.
|
|
|
|
|
55.
|
Створення програм з
кнопками та надписами.
|
|
|
|
56.
|
|
|
|
|
57.
|
|
|
|
|
58.
|
|
|
|
|
59.
|
Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями.
|
|
|
|
60.
|
|
|
|
|
61.
|
|
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з використанням мови програмування Phyton.
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|