7 клас. Урок 8.

Працюємо за комп'ютером
Поняття електронної таблиці.
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Продаж техніки.
Завдання. Визнач призначення інструментів, розміщених на різних вкладках вікна табличного процесора та на рядку стану, інструментів навігації та панелі швидкого доступу при роботі з файлом Продаж.xlsx. Досліди вміст контекстних меню таких об'єктів електронної таблиці: клітинки, стовпця, рядка, аркуша, діаграми.
1.  Відкрий файл Продаж.xlsx у папці
2.  Знайди на екрані елементи вікна табличного процесора, спільні для програм пакета Microsoft Office: вкладку Файл, панель швидкого доступу, заголовок програми, кнопки управління вікном, вкладки чи панель для розміщення груп інструментів, робочу область програми, рядок стану, смугу прокручування.
3.  Знайди на екрані елементи вікна табличного процесора: заголовки рядків і стовпців, поле імені.
4.   Визнач, які дії можуть виконуватись із клітинкою, стовпцем, рядком, аркушем, діаграмою. Для цього відкрийте контекстне меню клітинки А1, заголовка стовпця А заголовка рядка 1.
5.   Відкрийте контекстне меню вкладки з назвою одного з аркушів, наприклад, Телефони, та діаграми. Дізнайся, чи є спільні групи вказівок для кожного з них.
6.   Виділи клітинку В4 і замість значення 27 введи з клавіатури значення 45. Зверни увагу, як змінився вигляд діаграми.
7.   Визнач, чи працювали нещодавно з електронними таблицями на твоєму комп’ютері, якщо так – то з якими? Для цього скористайся переліком документів, що розміщені в меню вкладки Файл " Останні.
8.   Закритий документ, не зберігаючи зміни.

Вправа 2. Шкільне приладдя.
Завдання. Визнач вартість покупки шкільного приладдя, вносячи зміни в їхню кількість. Сформуй таку покупку приладдя, вартість якої менша від вартості шкільного рюкзака.
1.   Створи папку: E:\Учень\Власне прізвище\Урок 7\
2.   Відкрий файл Приладдя.xlsx у папці.

3.   Вкажіть приклади клітинок, у яких міститься текст, число. Для цього виділи клітинку та переглянь в полі імені її адресу. Наприклад, у клітинці С6 міститься число, а в А6 – текст.
4.   Пересвідчись, що при виділенні зображення в полі імені відображається текст Рисунок 1.
5.  Виділи клітинку С6 і замість значення 7 введи з клавіатури значення 10.
6.  Зверни увагу, як змінився вміст клітинок D6 і D10.
7.  Подумай, яке приладдя тобі потрібно для навчання та в якій кількості. Змінюй значення клітинок стовпця С таблиці Шкільне приладдя так, щоб загальна сума покупки була меншою від вартості рюкзака. Для цього порівнюй вміст клітинок D10 і D12.
8.   Результати роботи збережи з тим самим іменем у папці: E:\Учень\Власне_прізвище\Розділ 2\
9.   Закрийте всі відкриті вікна.
10.  Повідом вчителя про завершення роботи.