8 клас (2019-2020 н.р.)



Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 8 класу – 2019-2020 н.р.
(для учні котрі вивчали інформатику в 2-4 класах)

№ уроку
Зміст навчального матеріалу
Практичні роботи
Працюємо за комп’ютером
Файли заготовки до уроку
Тема 1.  Кодування даних та апаратне забезпечення
1.
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

Завдання 1
Завдання 2

2.
Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.



3.
Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
Практична робота 1. «Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних»


4
Архітектура комп'ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп'ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.  Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.



5
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.  Кредити. Кредитна історія та її формування.

"Технічні характеристики складових комп'ютера."

6.
Конфігурація комп'ютера під потребу. Вибір найкращого варіанту придбання комп'ютера в кредит.
Практична робота №2. «Конфігурація комп'ютера під потребу.  Вибір найкращого варіанту придбання комп'ютера в кредит.»


7.
Узагальнення з теми.



Тема 2. Опрацювання текстових даних
8.
Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.


«Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.»
9.
Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.


«Створення, редагування, форматування таблиць в текстовому документі.»
10.
Створення, редагування та форматування графічних об'єктів в текстовому документі.

«Створення, редагування та форматування графічних об'єктів в текстовому документі.»
"Зображення 1"
"Видалити фон"
11.
Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі.  Податкова система.
Практична робота №3. «Створення текстового документа, що містить об'єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію»


12.
Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців.

«Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців»

13.
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів.
Практична робота №4. «Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків»

Матеріали до практичної роботи
14.
Узагальнення з теми.

«Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів»
Теми проектів

Тема 3. Створення та публікація веб-ресурсів
15.
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.

«Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології»

16.
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

«Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних.Організація та планування колективної діяльності»

17.
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

«Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових,графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм»

18.
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.

«Створенняі використання спільних електронних закладок. Канали новин»

19.
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Практична робота. №5. «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.»

Реєстрація А
Реєстрація Б
Теми для Google документу

Теми для Google форм
20.
Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

«Поняттямови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів»

21.
Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

«Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів»

22.
Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Практична робота 6. «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.»

Теми практичної роботи
Реєстрація 8-А
Реєстрація 8-Б
23.
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.

«Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці»

24.
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

«Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів»

25
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

Теми роботи:
1)3D друк
2)Як обрати ноутбук?
3)Конфігурація комп’ютера під потребу
4)Як обрати смартфон?
26.
Узагальнення з теми.



Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа
27.
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для  опрацювання об'єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.

«Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для  опрацювання об’єктівмультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів.Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів»
Матеріали до уроку
28.
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.

«Програмидля редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробкасценарію відеофільму»
Матеріали до уроку
29.
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

«Побудовааудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштуванняпереходів між його фрагментами»
Матеріали до уроку
30.
Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
Практична робота 7. «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.»
«Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті»
31.
Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
Практична робота №8. Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату виконання в мережі Інтернет.


32.
Узагальнення з теми.



Тема 5. Алгоритми та програми
(Мова програмування Python)
33.


34.


35.


36.
Урок-практикум. Прості лінійні програми.


37.
Прості лінійні програми.


38.


39.


40.


41.
Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин.


42.


43.
Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач.


44.
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.


45.


46.
Урок-практикум.  Цикл while


47.


48.
Урок-практикум.   Цикл for.


49.
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин.


50.


51.


52.
Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.


53.


54.


55.
Створення програм з кнопками та надписами.


56.


57.


58.


59.
Створення програм з текстовими полями, надписати, кнопками, перемикачами та прапорцями.


60.




61.





Розв’язування компетентнісних задач з використанням мови програмування  Phyton.




Узагальнення з теми.